Site icon Tooran

Реальні люди, що стоять за новим фільмом про Майкла Джордана Air Як Nike придумав найкращі кросівки

Новий фільм "Повітря" режисера Бена Аффлека з Меттом Деймоном у головній ролі розповідає історію зародження та становлення бренду кросівок Nike — Air Jordan. Фільм, який вийде в британський прокат 7 квітня, розповідає про партнерство між новачком Майклом Джорданом та молодим баскетбольним підрозділом Nike з його зірковим складом, яке змінило правила гри. Кросівки Air Jordans були створені для Джордана, який увійшов до Зали слави НБА, під час його виступів у команді "Чикаго Буллз" у 1984 році, і були випущені в широкий прокат 1 квітня 1985 року. У фільмі Деймон грає спортивного менеджера Сонні Ваккаро, який дізнається про те, що продажі та зростання баскетбольного підрозділу Nike мають тенденцію до зниження. Засновник Nike Філ Найт, якого грає Аффлек, просить Ваккаро придумати ідею для нового взуття, що наводить його на думку створити бренд навколо майбутнього гравця. У той час перспектива підписання Джордана здавалася примарною, але після того, як вона стала реальністю, вона суттєво змінила тренерську та баскетбольну культуру. Тут MailOnline розповідає про реальних людей, на яких базується майбутній фільм.

Бен Аффлек у ролі Філа Найта в повітрі — він відвідав прем'єру фільму в понеділок

Бен Аффлек знімається разом з Меттом Деймоном, Джейсоном Бейтманом, Крісом Такером і Віолою Девіс

(Зліва направо) Делоріс Джордан і Майкл Джордан у фільмі "Суперзірки та їхні мами" у 1988 році. Сам Джордан не з'являється у фільмі "Повітря".

Фільм "Повітря" режисера Бена Аффлека виходить у британський прокат 7 квітня

Цікаво, що самого Джордана в новому фільмі не видно — але Віола Девіс грає його матір. Оскароносний Аффлек пояснив: "Я подумав: "Щойно я поверну камеру на когось і попрошу глядачів повірити, що ця людина — Майкл Джордан, весь фільм розвалиться". Я хочу, щоб у цій історії Майкл Джордан мав той самий ефект, який він мав у світі. У певному сенсі, він — це присутність, яку відчувають і обговорюють. Всі навколо нього присутні, але ви ніколи не бачите його обличчя".

Філ Найт, засновник Nike, у виконанні Бена Аффлека

Вересень 1986 року. Філ Найт у своєму офісі Nike у Бівертоні, штат Орегон

Філ Найт був одним із засновників і засновників корпорації Nike, а також придумав її логотип

Бен Аффлек в офіційному трейлері — він також був режисером фільму

Філ Найт був співзасновником і засновником корпорації Nike, і, як і всі найкращі в бізнесі, він викидав безліч ідей на своєму шляху. Коли в 1972 році він вирішив, що поглинути Adidas — тренувальне взуття німецької компанії було дорогим і важкодоступним у США, — він намагався придумати довговічну назву та логотип. Знадобилося багато часу, щоб відмовити Найта від ідеї "Dimension Six", і саме співзасновник компанії придумав "Nike" — крилату богиню перемоги з грецької міфології. Дехто намагався відмовити Найта від логотипу, який він сам придумав — точніше, який придумала місцева студентка-художниця, з якою він познайомився після того, як попросив її попрацювати над дизайном за 35 доларів (28 фунтів стерлінгів). "Виглядає як перевернута смужка Puma", — сказав співзасновник Боб Вуделл. Але Найт наполягла на своєму. "Мені це не подобається. Але я думаю, що вона мені сподобається", — сказав він про те, що згодом стане відомим по всій планеті як Nike Swoosh. І коли вони зібрали все це разом, Найт вирішив, що їм потрібна підтримка спортсменів — дуже швидка — особливо для нового баскетбольного та тенісного взуття, яке вони намагалися продати.

Сонні Ваккаро, який розпочав пошуки Майкла Джордана, якого грає Метт Деймон

Сонні Ваккаро з Майклом Джорданом — Сонні розпочав квест, щоб підписати розігруючого захисника "Чикаго Буллз

Сонні Ваккаро на прем'єрі фільму "Повітря", Лос-Анджелес, Каліфорнія, 27 березня 2023 року

Метт Деймон у ролі Сонні Ваккаро у фільмі "Повітря" — Фільм показує зусилля Ваккаро, спрямовані на те, щоб утримати Джордана

Колишній керівник Nike Сонні Ваккаро, якого грає Метт Деймон, у 1984 році розпочав невпинні пошуки, щоб підписати контракт з Майклом Джорданом, розігруючим захисником Чикаго Буллз, який тоді був молодою компанією, що виробляла кросівки. Фільм показує зусилля Ваккаро, спрямовані на те, щоб підписати Джордана через його родину, друзів, колишніх тренерів та радників, у той час, коли Nike була третьою за продажами взуттєвою компанією. Ваккаро працював над тим, щоб переконати співзасновника Nike Найта, що на нього варто поставити все, в той час як компанія переживала нестабільний період протягом 1980-х років.

Роб Штрассер — тодішній директор з маркетингу — у виконанні Джейсона Бейтмана

Колишній директор з маркетингу Nike Роб Штрассер

Метью Маер у ролі Пітера Мура, Метт Деймон у ролі Сонні Ваккаро та Джейсон Бейтман у ролі Роба Страссера

Колишній директор з маркетингу компанії Nike Роб Штрассер був відомий як людина, що добре розуміється на ідентичності бренду. Nike запросила Джордана та його батьків до Орегону, щоб послухати презентацію Страссера, де він розповів про переможні рекламні кампанії компанії та про створення іміджу Джордана. Як повідомляє Portland Monthly, покійний Штрассер якось сказав колегам: "Якщо Джордан зробить те, що ми думаємо, що він може, і якщо ми зможемо виконати, це може стати великим". Джордан навіть дав інтерв'ю USA Today: "Я абсолютно закохався в нього (Штрассера), коли він зробив першу презентацію бренду Jordan, концепції Air Jordan".

Пітер Мур, перший креативний директор компанії, у виконанні Метью Махара

Креативного директора Nike Пітера Мура (ліворуч) грає Метью Махар (праворуч)

Пітер Мур відіграв центральну роль у створенні лінійки Air Jordan у 1980-х роках. Він став першим креативним директором компанії в 1983 році і відіграв вирішальну роль у формуванні іміджу бренду. Коли Nike підписала контракт з Джорданом, Мур розробив перші кросівки Air Jordan, а також айдентику всієї лінії, повідомляє Complex. Він помер 29 квітня у віці 78 років.

Говард Вайт, віце-президент, у виконанні Кріса Такера

Кріс Такер (праворуч) у ролі Говарда Вайта (ліворуч) — віце-президента бренду Jordan — у фільмі Air

Говард Вайт є віце-президентом бренду Jordan і працює в компанії вже 40 років. Він заснував програму "Believe to Achieve" — виїзний семінар, покликаний заохочувати молодь вірити в себе, а дорослих — наставляти їх.

Делоріс Джордан — мати Майкла — у виконанні Віоли Девіс

Віола Девіс у ролі Делоріс Джордан у фільмі "В повітрі" — кажуть, що Делоріс зіграла вирішальну роль у переговорах за свого сина

Майкл Джордан і Делоріс Джордан на знімку з фільму "Суперзірки та їхні мами

Мати Майкла, Делоріс Джордан, відіграла вирішальну роль у створенні імперії його бренду. Аффлек сказав, що вона своїм прикладом прищепила синові такі цінності, як "знати собі ціну, поважати себе і йти на ризик". За даними Yahoo, Делоріс відіграла важливу роль у переговорах щодо умов, які відтоді зробили її сина багатим.

Джордж Ревелінг, директор з міжнародного баскетболу компанії Nike, у виконанні Марлона Вейанса

Колишнього баскетбольного тренера Джорджа Ревелінга (ліворуч) грає Марлон Вейанс (праворуч)

Джордж Равелінг, якому зараз 85 років, — колишній баскетбольний тренер, який працював директором з міжнародного баскетболу компанії Nike. Згідно з повідомленнями, саме Ревелінг вказав Джордану на співробітників Nike Роба Штрассера і Пітера Мура.

Девід Фолк, колишній агент Джордана, у виконанні Кріса Мессіни

Агент Джордана Девід Фолк у 1999 році (ліворуч) — його грає актор Кріс Мессіна (праворуч)

Колишній агент Джордана Девід Фолк розповів про те, як Джордан зберігав покерний вираз обличчя під час презентації Nike, щоб тримати компанію в тонусі. "Джордан не посміхається, він виглядає так, ніби ось-ось заплаче, він виглядає так, ніби ось-ось закричить, він злий, — сказав він виданню Insider. Я вмираю, бо знаю, що він ненавидить це, і він звільнить мене, коли це закінчиться". Після тренування компанія Nike запросила Джорданів на вечерю, але Фолк сказав, що Джордан за весь час не промовив жодного слова. Після вечері Фальк запитав Джордана про його думку. "Він подивився на мене і сказав: "Дивовижно. Я більше нікуди не хочу йти".

Exit mobile version